Propunerea ta trebuie sa fie relevanta si sa aiba valoare pentru piata tinta. Acest lucru inseamna ca piata tinta trebuie sa fie identificata si clar definita. Nu este neobisnuit sau nefiresc ca o afacere sa se reorienteze si sa-si revizuiasca directia, mai ales daca nu a fost identificata in mod clar piata tinta in stadiile incipiente ale lui businessului.

Este importanta in acest proces gasirea echilibrului corect, mai ales atunci cand definesti piata tinta intr-un mod care provoaca publicul sa recunoasca faptul ca vorbesti in mod special pentru ei. Acest lucru necesita de multe ori restrangerea pietei tinta, astfel incat mesajul sa fie puternic, convingator si clar.

De ce este piata tinta importanta in branding?

Indiferent de misiunea de brand, identificarea si castigarea devotamentului publicului tinta tine de mijloacele necesare pentru a ajunge la indeplinerea obiectivelor. Cunoscand targetul in interior si in afara vei avea toate informatiile de care ai nevoie pentru a obtine scopul de marketing propus. Puteti face acest lucru prin efectuarea unei analize de piata.

In functie de cat de multe detalii adaugi acestei analize a pietei, ai capacitatea de colectare suficienta de date pentru a afla ce trebuie sa stiti pentru a ajunge la tinta in mod eficient. Cunoasterea publicului tinta va ajuta la solidificarea mesajului si la cresterea increderii in etapele conectarii cu publicul. Iar pentru asta aveti de facut un singur lucru: concentrarea si elaborarea unui mesaj de marketing care va transforma perspectivele in clienti.

Acesta este motivul pentru care definirea pietei tinta va contribui la consolidarea eficacitatii globale a brand-ului. Exista doi pasi importanti pentru a dezvolta aceasta strategie de dezvoltare. Primul consta in a realiza o analiza de piata neoficiala a targetului, iar al doilea este scrierea unei definitii a publicului tinta vizat de compania dumneavoastra. Instructiunile de mai jos va vor ghida in procesul de completare a ambelor etape.

Efectuarea analizei informale de piata, raspunzand la urmatoarele intrebari ajutatoare. Asigurati-va un studiu cat mai complet. Folositi internetul pentru a desfasura activitati de cercetare si cititi, de asemenea, stiri legate de piata tinta. Acest lucru va va ajuta la restrangerea targetului, a intereselor, datelor demografice si tendintelor comune.

Cine este publicul tinta? Unde se afla publicul tinta? Ce cred ei despre brand-ul actual?

Ce ti-ar placea sa gandeasca despre el? Cum considera produsele sau serviciile?

Cine concureaza pentru loialitatea si devotamentul lor?

Dupa ce ati raspuns cat de detaliat si specific posibil la aceste intrebari, sunteti gata sa elaborati o declaratie cu privire la tipul de target pe care vrei sa mergi si relatia pe care doriti sa o aveti cu clientii dumneavoastra.