Are google o preferinta pentru siteurile care au continut nou frecvent?

Este un alt “DA”, dar cu un raspuns restrictiv.

Inapoi in 2003, google a introdus un patent numit “Scorul documentului bazat pe actualizarea continutului documentului”. Acest patent a fost atat de important incat a dat nastere unui numar de patenturi secundare si a fost folosit de google de ani de zile.

Sunt cativa factori in joc, ceea ce face adaugarea de continut proaspat si updateul vechiului continut un lucru important pentru SEO.

1. Continutul proaspat genereaza un impuls de ranking

Continutul nou adaugat ofera un boost in motoarele de cautare si e foarte probabil sa apara in top pentru cateva zile (inainte sa cada mai jos sau sa se mentina depinzand de alti factori).

2. Mai mult continut = mai mult text

Tine minte, cu cat ai mai mult continut, ai sanse mai mari sa cresti in cautari pentru anumite cautari.

3. Continutul nou atrage linkuri

Pentru a-ti mentine siteul in topul cautarilor ai nevoie de un val constant de linkuri. Continutul de calitate proaspat va atrage aceste linkuri.

4. Adaugarea de continut iti ofera oportunitati pentru linkurile interne

De fiecare data cand adaugi continut nou ai sansa sa trimiti un link spre vechiul continut din site, ajutandu-l sa-si mentina rankingul si impulsul de relevanta.

Acestea fiind spuse, continutul nou/actualizat este bun pentru SEO, dar nu putem zice ca nu poti clasa bine si un site static. Este doar mai dificil sa faci vizitatorii interesati sa revina si sa mentii obtinerea de linkuri in mod regulat.