Se tot zvoneste ca trebuie sa variezi cat mai mult tipurile de linkuri care duc spre siteul tau.

Exemple de tipuri de linkuri care e posibil sa le ai in profilul siteului tau:

– Linkuri contextuale (inconjurate de continut)
– Linkuri in forumuri
– Linkuri in sidebar
– Linkuri in footer
– Linkuri din toate paginile unui siteul
– Linkuri din “citeste mai mult” de la finalul articolelor
– Linkuri Wiki
– Linkuri din Social Media/web 2.0 links
– Linkuri din siteuri cu intrebari/raspunsuri
– Comunicate de presa
– Comentarii in bloguri
– Amestec de linkuri dofollow/nofollow
– Amestec de linkuri text si imagine
…lista poate continua

Teoria zice ca daca toate linkurile sunt de acelasi tip, de exemplu care vin doar de pe bloguri, nu arata natural, si e foarte probabil sa atraga un penalty.

In general este acceptat ca fiind adevarat, dar totusi ai grija la softurile care iti pot aduce numarul x de linkuri din fiecare tip prin siteuri de calitate scazuta. In timp ce diversitatea linkurilor este cu siguranta un factor de ranking, calitatea este cea mai importanta!