Continutul e Regele (content is king) este o fraza care probabil ai auzit-o in mod repetat mai mult decat orice in lumea SEO, deci e un lucru bun pentru inceput.

Google ne spune continuu ca pentru a ne clasa siteurile trebuie sa ne concentram pe crearea de continut de calitate. Deci scrierea unui articol uimitor va fi suficient pentru a aduce muntele la Mohammed?

Ei bine, poate fi surprinzator, considerandu-se cat de multa zarva s-a facut pentru importanta continutului de calitate.

Continutul este ca un produs al tau, si chiar cele mai bune produse din lume au nevoie sa fie promovate. Toata lumea cunoaste popularitatea brandului Coca-Cola, dar ei inca investesc milioane de dolari pe an in publicitate, asa e?

Priveste graficul de mai jos care arata bugetele de publicitate pentru cele mai mari branduri din lume:

grafic

Prin urmare, in timp ce este total adevarat ca, contintul tau trebuie sa fie exceptional, pentru a genera trafic spre el trebuie sa aduci acel continut la lumina. Acesta nu va creste in mod magic de unul singur in cautarile google (in caz ca nu urmaresti clasarea cuvintelor de o concurenta mica).

Cu acestea in minte, voi zice ca, continutul nu este rege. Poate fi ciocolata din clatite, dar fara eforturi sustinute de linkbuilding nu vei reusi sa pozitionezi cuvinte cheie in google.