Consideri Twitter o parte din marketing-ul media social? Sau lasi contul tau de Twiter sa actioneze pentru mai tarziu? In oricare dintre situatii, cu ultimele update-uri pe care aceasta retea de socializare le-a facut, tendintele in utilizarea ecranului multiplu si marketing-ul in timp real, te vor face sa-ti doresti sa privesti cu alti ochi perspectivele oferite.

Iti oferm o lista cu tot ceea ce are nevoie site-ul tau sa faca pe Twitter si vei incepe sa vezi rezultate foarte bune.

Prezinta-ti brand-ul

Contul si profilul sunt fundamentul experientei tale pe Twitter. Este sansa ta de a-ti spune povestea in cadrul acestei comunitati. Este important ca prezenta ta sa aiba acelasi aspect si sa tranmita aceleasi lucruri ca si alte instrumente on-line pe care le folosesti. Acest lucru ii ajuta pe oameni sa identifice afacerea si sa le castigi increderea. Alege un nume de cont si imagini in concordanta cu brand-ul si cu alte prezente on-line: site sau retele de socializare.

Alege un username

Nimic nu exprima mai bine brand-ul tau pe Twitter ca numele de utilizator al contului. Acest nume apare alaturi de toate postarile tale si este modul in care oamenii te pot identifica. Alege intre numele personal, cel mai bun pentru persoane fizice profesionale, si numele afacerii. Evita utilizarea semnelor de punctuatie pentru a mentine usurinta tastarii numelui de pe dispozitive mobile. Daca numele exact cautat de tine nu este disponibil, alege un nume similar, pentru consistenta.

Imagini de profil

Twitter foloseste doua imagini diferite pentru a reprezenta contul tau. Este important ca aceste imagini de profil sa spuna povestea afacerii tale. Incarca imaginile pe care le consideri relevante in setarile contului. Profilul Twitter are o fotografie patrata care apare alaturi de fiecare postare trimisa. Pentru aceasta poti folosi fie logo-ul companiei sau o poza tip buletin.

Multe intreprinderi mici isi folosesc numele afacerii pentru cont si o fotografie personala pentru profil. Aceasta adauga o nota personala contului tau. Profilul Twitter are si header, o fotografie de fundal, mai mare, unde poti sa-ti spui povestea afacerii.

Ceva similar cu fotografia de pe coperta de pe facebook, aceasta apare in partea de sus a paginii de profil. Aceasta folografie poate fi personalizata destul de des, de asemenea, pentru ca oamenii sa o vada atunci cand iti viziteaza contul. Poti crea un fisier grafic astfel incat acesta sa corespunda branding-ului de afaceri. Incarcati aceasta imagine din setarile de profil.