Crezi ca poti da copy/paste in calea ta spre succesul din internet marketing? Gandeste-te din nou!

Inca de la primul update de Panda din luna februarie a anului 2011, daca urmaresti ca paginile tale sa apara undeva in rezultatele cautarii pe google trebuie sa scrii continut unic.

Furtul de continut a fost si inca este o problema uriasa – continutul copiat/rescris ar devansa sursa originala. Aceasta nu e bine pentru google si utilizatorii sai.

Panda asigura ca, continutul copiat nu va urca nicaieri, dar urmareste si continutul mic targetat, de exemplu pagini in care nu este prea mult text, sau continutul este similar cu alte pagini ale aceluiasi site.

Lucru dificil cu Panda este ca acesta a mers mai departe decat penalizarea paginilor individuale si a indus penalty pentru intreg siteul atunci cand numarul de continut care se repeta depaseste limitele.

In timp ce acesta este un lucru bun, a avut efecte negative peste noapte in clasarea magazinelor online. Nu mai este permisa descrierea de baza a fabricantului, sau 15 cuvinte prelungite cu numele produsului.

Mai departe decat descrierea produselor, majoritatea sistemelor de comert electronic au un numar de probleme legate de continutul duplicat (pagini de categorii…etc).

Deci, continutul duplicat va afecta abilitatea unei pagini web de a se clasa prea sus, si intregul site va capata un penalty.

Cu lansarea ultimului update de Panda 4.0 din Mai 2014, curatarea siteului prin indepartarea paginilor cu continut copiat/scurt ar trebui sa fie o prioritate pentru SEO.

Cu o ultima remarca voi zice ca, continutul spun (generat de diverse softuri) ar putea trece testul Panda pe moment, dar iti va aduce mari probleme pe viitor!