Parerea mea este destul de clara pentru acest subiect, din diverse motive:

1. Google inca este in mod fundamental un motor de cautare bazat pe continut

De vreme ce google indexeaza continutul de tip text, este logic ca atunci cand textul este mai mare pe site, sunt mai multe sanse sa fii gasit pe un numar mai larg de fraze.

2. Documentele lungi au sanse mai mari sa fie autoritare (si sa atraga linkuri)

Daca acoperi un topic in totalitate, este foarte probabil ca acel document este autoritar, iar documentele autoritare atrag linkuri si share in social media.

3. Google a lansat un update pentru “adancimea articolelor”

In timpul verii google a lansat algoritmi ce calculeaza adancimea articolelor din rezultatele cautarii. Acest lucru este in mod special pentru documentele detaliate pe un anumit subiect.

Nu este gresit sa se presupuna ca acest factor va deveni din ce in ce mai important in urmatorii ani.

4. Stiu din experienta!

Am rezultate foarte bune pentru siteurile de afiliere prin scrierea de continut calitativ, cu lungimea articolelor intre 2000 si 3000 cuvinte.

Asta nu inseamna ca trebuie sa creezi cuvinte pentru ca asa trebuie! Daca 200 cuvinte epuizeaza ideile despre acel subiect, atunci continutul ar trebui sa fie de 200 cuvinte.

Tine minte, intotdeauna scrie pentru cititori, nu pentru motoarele de cautare!