Promovare online – Publicitatea secolului 21

A face promovare online pentru o afacere a devenit la fel de importanta astazi precum a-ti pune numele firmei pe usa de la intrare. Datorita dezvoltarii tehnologiei informatice, calculatorul s-a mutat in telefonul mobil iar accesul aproape nelimitat la internetul mobil ne permite sa avem acces la informatie de oriunde.

In atare conditii, nu e de mirare de ce canale media, precum ziare, televiziuni si posturi radio, isi expun continutul si pe internet. Era o chestiune de timp pana cand reclama va face si ea saltul evolutiv in mediul online.

Fenomenul denumit promovare online are un avantaj net fata de reclamele din celelalte canale media ori panourile publicitare de pe strada. Costul pentru a face reclama folosind internetul este mai mic decât ce ofera concurenta.
Exista mai multe variante pentru a-ti promova imaginea, produsele si serviciile folosind internetul.

In primul rand trebuie sa ai un site unde sa iti afisezi afacerea si sa atragi vizitatori. Site-ul trebuie sa fie util, cu informatii relevante si cu un design placut ochiului.

Dupa ce ai terminat produsul pe care vrei sa il promovezi, trebuie sa faci o analiza a traficului de pe site-ului tau. Acest lucru este utile pentru a vedea ce pagini sunt vizualizate pe site si unde te pozitionezi in raport cu competitorii tai.

Una din cele mai eficiente metode de a face promovare online o reprezinta plata pe click (pay per click). Acest fapt este foarte util pentru ca permite targetarea zonei unde doresti sa iti promovei imaginea. Daca ai o afacere in faza de start-up, cu arie de actiune locala, atunci pay per click este metoda care iti poate oferi rezultatele cele mai rapide in raport cu investitia facuta.

Parteneriatele sunt o alta forma excelenta de promovare, mai ales ca nu costa practic nimic. Cauta sa te asociezi cu alte site-uri care sa afiseze reclama la site-ul tau. Pentru acest serviciu poti oferi acelasi lucru in schimb. Metoda este cunoscuta sub numele de link partener.

Nu in ultimul rand, iti poti face reclama la site-ul tau prin intermediul unor advertoriale, comunicate de presa sau alte articole afisate pe site-uri de stiri sau bloguri.

Este afacerea ta pregatita sa primeasca rezultate?     incepe2